søndag 15. januar 2012

Demo-video av israftmontering

7 kommentarer:

  1. Knallbra!! Sånne videoer er gull for vanlige mennesker! Et lite spørsmål. På et halvvalmet tak er det bare israfter uten møne. Hvordan "avsluttes" israft-beslaget best på toppen av israften? Ser for å klippe et snitt i kantene som deretter bankes inn og til slutt bankes kanten over kantene?!

    SvarSlett
  2. Du er på rett spor. Det blir jo i og for seg samme prinsippet som jeg viser i videoen, men med litt ekstra snitting. Har faktisk aldri vært ute for et sånt tilfelle som du beskriver. Godt å høre at noen kan ha nytte av demo-videoen.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Sto ute og lurte på hvordan jeg skulle avslutte beslagene på mønet på boden, og så vips er det en video på internett som beskriver nøyaktig det jeg er ute etter. Veldig, veldig nyttig. Tusen takk!

    SvarSlett
  4. Godt å se at videoen kommer til nytte!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hjelpen. En garasje i Stavern som nå ser riktig bra ut med god hjelp fra videoen

    SvarSlett
  6. Hei. Takk for fin demo! Jeg ser at du legger beslag 15mm utenfor endeved. Hva tenker du om det kontra å brette beslaget over endeveden? Jeg ser også at mange bruker farmerskruer som skrus på overside av beslaget i stedet for spiker på siden. Hva mener du om det?

    SvarSlett
  7. Ville heller ha skrudd de.får så mye pene beslagskruer.spikrene jobber seg ut ettervært

    SvarSlett